Data e postimit: 2013-06-04 10:57:01
Lexime: 5249
Pse Kjo Bot Ta Kthen Shpinen
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Pse Kjo Bot Ta Kthen Shpinen
Autori: lumta bajrami
Shkolla: nazim hikmet
Klasa: 4~1
Qyteti: miresh
E-mail: lumtabajrami@hotmail.com


me erdhi nje frymezim aq i madh sa qava........ndonse isha e lumtur nje dit ajo lumturi me kthehej ne trishtim dhe ashkush nuk e di se qfar trishtimi aju gjithom gati se ma ndalonte frrymarjen e di do ti pranoj te gjitha keto që vin por lutem qe te mos i ndodh asgje familjes sime kjo botë nuk eshte e vertet..........................por gjithmon ta kthen shpinen.

Vepra te ngjashme
Autori: ENKELEJDA · Lloji: Poezi personale · Tema: Ti...
Ti qe erresiren ta kthen ne drite, Ti qe trishtimin ta kthen ne gezim, Ti qe hidherimin ta kthen ne lumturi, Ti qe cdo fytyre te trishtuar e kthen ne buzeqeshje, Je e shtenjta nena ime , ndricimi i jetes sime. Thelle nga zemra te falenderoj, Ja dhe ...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse?
Pse? Pse kjo bot ta kthen shpinen?Pse njerzit qe i do me shum largohen?Pse njeriu qe i beson met vertet ësht duke te genjyer Pse pse pse Kjo pytje mund ta bej njeriun qe ti hyr besimeve te kota mete vertet zoti ti jep ato qe don ai kur don te jep diqka ...
Autori: Mite Tabaku · Lloji: Poezi personale · Tema: Poezi dashurie
Qava, Këmbkryq në prehër të shpirtit Përfundova mbrëm i dehur në kujtime, Qava, Me zemër thyer të bër copë E në duar veçse një grusht dështime. Qava, Dashurinë e bërë hi e çdo ëndërr të vrarë Pa zë, pa lot, si kurrÃ...
Autori: mirlind hasangjekaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: per pranveren
Ashkush nuk mundet Ashkush nuk mundet t'ia vendos doren ne goj pranveres. qe te mos marre fryme dhe te mos lulezoj. Ne te ka dicka te gjith fuqishme, prej ketu e deri ne fund te botes.
Autori: Z.b · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta dhe gjerat qe na sjell ajo
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur i mendoj me duken asgje.Isha ende ne shkolle kisha shoqe,dilja shetisja dhe isha te pakten me e lumtur.Kishte gabime qe beja dhe mendoja me vete qe kta ja...
Autori: Mina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia Ime
Miqte e mi me therrasin Mina dhe keshtu me pelqen te me therrasin ne pergjithesi. Une jam 12 vjec dhe jetoj ne qytetin e Elbasanit. Jetoj nje jete modeste por qe gjithnje me ka pelqyer! Une jam motra e madhe e dy vellezerve te mi dhe pjestares me te voge...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi dashurie · Tema: "I lov you mom"
       "Nëna ima" Sa her thell n-zemrën time. Flasin shekuj me,gjëmime..Shpesh her humbas në, mendime..Asnjëher nuk më ke lënë në hidherime!Vetëm më ke dhuru , lumturi edhe ,gëzime... Jam krenar që ti je nëna ime...M...
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Loti pikon n shpirtin tim
......"Loti-Pikon-Në-Shpirtin-Tim"..... A e din se ke marr rrug Pa kthim?A e din se Do t jesh von per pendim? A e din q nga un u ke Largu? E sko mo kthim!.. Loti pikon në shpirtin tim!.. Më le!. N vetmi e n trishtim A e din q lotet per ty ...
Autori: florida bufati · Lloji: Poezi dashurie · Tema: do te doja ta ktheja kohen pas
Nje dashuri qe nuk harrohet lehte,nje dashuri te clen nuk e kisha ndjere kurre.Erdhi ne klasen time ne klase te 6 une nuk e njihja dhe nuk i flisja.Ne klasen e shtate fati deshi qe ne te beheshim shoke.U beme shume shoke kur nje dite shoqja ime me rrefeu ...
Autori: Samire Kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nena Ime
Per nene qe me lindi, Per nene qe me rriti, Per nenen qe me dha jeten, Qe me tha veq te verteten, Qe ma dha ngrohtsin dhe Lumturin, Dashuria per nenen kurr nuk mbarohet, E me zemren e saj asgje nuk krahesohet, As toka, As qielli, As bota, Nena e...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrim per Nenen
Nena ehhh sa bukur tingellon .Vetm ky emer sa kenaqesi qe te jep....Nje emer plot me tingellim qe pushtoi te gjithe zemrat e femijeve.Nena kur degjon zerin e embel te saj kur buron ne veshet e tu ti shkon fluturim...Nje engjell i vertete a po jo ? Ajo qe ...
Autori: Yllka Rama · Lloji: Tregim · Tema: Bibloteka
-Sot,rruga me dukej me e gjate sikur asnjeher me pare,isha me gazmore dhe ndjehesha me mir.Duke ecur era ledhatonte floket e mia,rrezet e diellit shkelqenin dhe ngrohnin mendjen time.-Ah sa dite e bukur qe ishte. Vazhdova rrugen,dhe duke ecur rastisa ne ...
Autori: saffo · Lloji: Poezi lirike · Tema: mbremjes
o mbremje,cdo gje merr agimi i shndritshem ti prape e kthen;kthen dhine,e kthen dhe delen, te prehri i nanes se vet kthen dhe djalin
Autori: nadia · Lloji: Poezi lirike · Tema: mbremjes
O mbremje,gjithcka merr agimi i shndritshem Ti prape e kthen ; kthen dhine, e kthen dhe delen, Te prehri I nenes se vete kthen dhe djalin




Komentet e fundit!

Emri: erona bajrami
Email: e-la@hotmaillive.com
Komenti: bravoooooooooooo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com